.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعامل و همکاری برای حل مشکلات در مازندران بی‌نظیر است
استاندار مازندران گفت: تعامل و همکاری برای حل مشکلات و حرکت در مسیر توسعه بی نظیر است.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار صبح جمعه در نشست مشترک اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مدیران و فعالان اقتصادی مازندران با بیان اینکه همه سلایق سیاسی در مدیریت استان حضور دارند اظهار داشت: تعامل و همکاری در استان برای حل مشکلات و حرکت در مسیر توسعه بی نظیر است و در استان با مسائل مختلف اقتصادی ،اجتماعی با نگاه سیاسی و جناحی بر خورد نمی شود.

وی با اشاره به اینکه مازندران با همین شرایط هم می تواند ۵۰ درصد واردات برنج را تولید کند افزود: با جلوگیری واردات برنج و کنترل بازار برنجکاران مازندران رضایت خوبی از اقدامات دولت دارند.

استاندار مازندران به اقامت مسافران نوروزی اشاره واضافه کرد:  ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر شب اقامت و بیش از ۳۵ میلیون تردد در تعطیلات نوروز ۹۶ بیانگر جایگاه ملی و اثربخش استان مازندران است.

وی درباره وضعیت گازرسانی به روستاهای استان گفت: تا پایان سال ۹۷ تمامی روستاهای مازندران از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

فلاح جلودار با اشاره به شعار سال جاری تصریح کرد: اشتغال و تولید محور اصلی فعالیتها در استان است و باید به روستاها به عنوان کانون اصلی تولید و کسب و کار توجه جدی شود.

وی مهمترین مشکل وچالش استان را بیکاری فارغ التحصیلان استان دانست و گفت: در دولت تدبیر و امید ۱۵۰ هزار شغل جدید در استان ایجاد شده که ۵۰ هزار آن مربوط به سال ۹۵ است.

استاندار مازندران ادامه داد: در ارائه تسهیلات بسته رونق تولید نیز استان مازندران با پرداخت تسهیلات به هزار و ۹۳ واحد تولیدی بخش صنعت و کشاورزی رتبه اول کشور را کسب کرده است.

وی ادامه داد: همگرایی و همدلی و انسجام رمز توسعه همه جانبه استان است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.